Friday, 5 August 2011

bila superhero letak jawatan


bila-bilalah superhero kita letak jawatan, camne dengan dunia kita ni?
hei! superhero await hang letak jawatan? x cukup gaji ke? kalau tak cukup, no problem....

superhero kita ni berhenti sebab sekarang ni, orang kat bumi ni
x wak jahat... hee~ orang jahat xde, nak kejar sape???
lalalala...tak tahu ;)
superhero kita takkan nak jadi penggangur, sesape yang baik tu, jadikan mereka sebagai 
pengawai peribadi anda :)
kesian tau, tengok gambar kat ats tuuuu, diorang tengah tunggu kerja dari korang tau, jangan 
lambat-lambat tau, nanti diorang merajuk.. saya tak mahu pujuk..!

p/s: jangan percaya akan post saya ini, semata-mata rekaan :)


sudah baca,terima kasih.

2 comments:

  1. hahaha..
    tambah2 bulan pose ni kan..
    lagi la kurang org buat jahat [=

    ReplyDelete